Framtiden


Känner fan i mig suget igen alltså.. fattart inte! Lite lagom retarderat så att säga! Ae men när jag skriver suget så innebär det att jag börjar få tillbaka glöden att skriva en massa jäkla efterblivet skit som verkligen ingen bryr sig om. Det tar faktiskt emot att säga detta men jag saknar fan att skriva av mig någonstans alltså! Den "stora" frågan är bara var man ska skriva.

Blir det att att köra igång på denna legendariska blogg igen? Ja men den är ju typ legendarisk! Eller ska jag starta eget och bara köra min egna PC helt enkelt? Ska jag vara ärlig så vill jag innerst inne att vi grabbar som ligger bakom Shortsgrabbarna ska köra igen, det blir nog dock inte fallet! Tror att de flesta parter helt enkelt inte bryr sig om det hela längre!

Shortsgrabbarna.blogg.se är en fantastiskt era som nog har gått i den så kallade graven. Det gör ont i hjärtat att skriva detta! Aj jävlar.. det gör det väl ändå inte? Ae men skämt och sido har jag varit i kontakt med Jerka Bögnacke och vi har diskutera lite om framtiden när det gäller bloggbög-träsket. Jag ska väl inte utlova för mycket men vi kommer nog tillbaka.. som en duo, starkare än någonsin! Frågan är bara om det är här vi köra eller om vi chockar genom att starta något helt nytt!

Nej men de som hänger kvar här och visar tålamod kommer antagligen märka hur det blir inom en snar framtid. Ae men har faktiskt sett inne på statistiken att det fortfarande är några vilsna själar som är inne och kollar efter uppdateringar! Eller så har ni bara skrivit fel adress då ni istället söker efter en annan, mycket sjukare sida! Eller visst det någon sjukare egentligen?

Ae nu räcker det! Nu lämnar vi resten åt framtiden.. tja!

/ Oskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0