Smög på knä ner till sjön, för att få se dig bada naken

Oh vilken härlig dag!

Ja det är fan sant alltså.. vilket sjukt jädra härlig dag alltså!

Sitter förtillfället ute på baksidan och hänger med Tedda och bara njuter! Känner att jag måste fortsätta lite på den lyckliga "tråden" som gick igenom förra inlägget. Kan bara inte hjälpat.. fattart inte! Känner mig bara allmänt förjävla lycklig förtillfället! Måste typ vara bög eller nått? Ae det där var dryygt alltså!

Nej men denna lördag den 22 Maj har bara vara alldeles magnifik rakt igenom, om vi nu räknar bort träningen imorse klockan 10 i Vidingsjö. Efter den så har man pluggat lite köris-teori för det börjar faktiskt närma sig med stormsteg! Resten utav dagen har bara gått till att leva livet helt enkelt!

Vad ska man säga om kvällen nu då? Ae men det måste vara den skönaste kvällen på länge alltså, på alla sätt och vis! Eftersom att det har varit så görbra väder så blev det att köpa sig en pizza (från baab-haket Grinden), ta ett gäng varma Starre (aj fan), lite data-pinnar och sätta sig på bakis! Detta blir fulländat med hjälp av Spotify.

Som ni läste i början så sitter jag fortfarande kvar här med grabbar som Tedda Gärdestad, Ulf Lundell, Thåström med flera.. ja jädrar i mig!

Ae nu måste jag signa ut och fortsätta att njuta av tillvaron, hoppas att ni alla har en lika härlig lördagskväll som jag har! Nej men det hoppas jag inte ens...

Hej då negersvål.. peace!


Ae bara för att reda upp det hela en gång för alla. Fick jag med ölen!?




/ Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0