Vad är oddsen?

Ja nu har bloggen varit igång i några veckor.. tiden bara springer iväg! Kändes som ett bra beslut vi tog att göra ett nytt försök med publiceringen av retarderade saker som händer i våran liv, för det finns en hel del att skriva om kan jag tala om för er!

Jag tycker också att det är kul att The Cockmeister har börjat komma igång med uppdateringen, men för en sådan van Stureplansbloggare så tog det inga tider att komma in i det intensiva tempot som är på SG-redaktionen. Och han fortsätter att bredda sitt revir, på senare tid har han sätts hänga med både den där paddan, fisken.. ae vad är det hon heter nu då? Kissie! Javisst fan så var det ja! Och även Gay-bloggarn Dennis får vi inte glömma!

Ae uschan, nog om detta nu!

För att koppla till rubriken så tänkte jag nu när bloggen är igång igen berätta om en sjuk grej som jag var med om för några veckor sedan. Det var en solig tisdag i mitten utav April.. aj jädrar! Nej men man måste ju starta alla historier så. Nej men jag skulle bege mig till ett möte på Studiefrämjandet (fruktansvärt nerpissat ställe) och lyssna på en syo från LiU. När jag kom fram till busshållplatsen här i Ullstämma så var bussen försenad. När sen väl bussen kommer så kliver busschauffören (som är en baab) ur bussen och låser den. Sen säger han att bussen går om tio minuter, vilket känns lustigt eftersom den redan är en kvart försenad! Nej men han gick inte att övertala så det slutar med att han vänder sig om och börjar gå mot Netto. När han sedan kommer tillbaka tio minuter senare så kommer han bärandes på en plastpåse. När han kommer närmare så blir innehållet i påsen synligt. I påsen låg bara en klase bananer! Ae jag skojar inte.. så som sagt vad är oddsen!? Jag kunde inte hålla mig för skratt och började skratta rätt så högt. Jag är inte den som är den men detta tyckte jag var skitkul! Där var han skön Baaben! Nej men en sådan sak får man inte uppleva alltför många gånger i livet. Så det gjorde min dag och jag kände mig lyckligt lottad!




Illustrerade även händelsen i bilder för att bryta mot all text lite.. lägg märke till hur snyggt jag har gjort allt! Värt att nämna är att det inte är den riktiga busschauffören som jag visar. Han ville nämligen inte vara med på bild!

Fasiken.. blev rätt mycket text nu ja! Men ville bara berätta detta för jag tyckte att det var sanslöst roligt. Hoppas att ni lyckades plöja igenom denna bok med text med livet i behåll.. lär säkert hända igen! Nu signar jag ut (man måste faktiskt berätta när man gör det)

Ha det guld!


/ Orrääh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0