Godmorgon världen

Haha ae fyfan lägg ner! Tar om det där...

Godmorgon pc-gamers!

Såja...

Ae ni anar inte vilken fruktansvärt torr Ciabatta jag sitter och trycker (bokstavligt talat) i mig alltså.. galet! En macka från igår som mamma köpte in, ja det kan ju vara därför den är torr, alltså att mamma har köpt in den och inget annat. Där är hon skön är hon!

Idag vankas det fin fin bankett som vi i laget bjuds på, det följs av en sån där kallad Ausgang.. blir nog riktigt shyst! Kan tänka mig att det är det där lite finare stället, lite mer hippa stället Platå som gäller. Blir nog illa tvungen att lämna kepsen hemma så jag inte får stryk av någon baab som ska föreställa vakt!

Nej nu blir det lite Allods Online och sedan musik och uppladdning för hela slanten.. ikväll kör vi!

Eller?

/ Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0